Müügi- ja tagastustingimused

Müügi- ja tagastustingimused

Veebipoe Võluhaldjas  (edaspidi Veebipood) omanik on Võluhaldjas OÜ (registrikood 16108484), KM EE102313488, asukohaga Viljandi mnt 75, Õssu, Tartumaa.

E-mail info@voluhaldjas.ee ning tel. +372 58940491.

E-poe kontor töötab kokkuleppel vahemikus E-N 10:00-15:00.
Tellides pakiautomaati või kulleriga on tellimuse ettevalmistuse aeg 2-6 Võluhaldja tööpäeva (E-N). Lisandub juurde pakivedaja tarneaeg.

Valides ise järele tulemise kontorisse, pakitakse tellimus 2 tööpäeva jooksul. Valmis tellimuse kohta tuleb teada e-mailile. Tellimusele tuleb järele tulla 3 Võluhaldja e-poe tööpäeva jooksul. Vastasel juhul tellimus tühistatakse ning raha tagastatakse.

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

  • Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
  • Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.  Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes.
  • Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist.
  • Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
  • Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
  • Võluhaldjas OÜ tühistab tellimuse ja tagastab raha kliendile 1-3 tööpäeva jooksul, kui makse tingimused pole täidetud ja on ebakorrektsed (tasumata postikulu, vale arve number, puuduv arve number, makse tähtaeg ületatud jne)
  • Võluhaldjas OÜ ei liida tellimusi kokku üheks. Ehk ei saada mitut tellimust ühe pakina.
  • Võluhaldjas OÜ ei liida tasutud tellimustele tooteid juurde.
  • Tasutud tellimustes muudatusi teha ei saa.
  • Võluhaldjas OÜ võib keelduda kliendi tellimuse vastu võtmisest või saatmisest, kui klient ei käitu lugupidavalt ettevõtte Võluhaldjas OÜ suhtes.
  • Kuuma ilmaga tellides kehavahte/kehakoorijaid  DPD-ga ainult enda vastutusel! Võluhaldjas OÜ EI vastuta, kui toode on üles sulanud ja/või pakendist välja voolanud.

Tellimuse vormistamine

  • Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis.
  • Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda arvega või pangalingiga.
  • Eesti pangalingid, mida haldab Montonio: Swedbank, SEB, LHV, Coop, Luminor, Revolut ja Citadale
  • Maksa hiljem lahendused: arve e-mailile. Tasuda tuleb arve ära 48h jooksul. Tellimus tühistatakse, kui pole tasutud.
  • Võimalus tasuda Montonio Split lahendusega järgmisel kuul, 2 osamaksena, 3 osamaksena. Lähemalt saab lugeda: https://www.voluhaldjas.ee/montonio-split/
  • NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
  • Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
  • Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 1-3 tööpäeva jooksul teate saatmisest.
  • Registeerunud kliendile kehtib alati -5% toodete täishinnast.
  • Registeerunud kliendi soodustused ei laiene sooduspakkumistele, kampaaniatele.

Kohaletoimetamine

  • Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
  • Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud: Smartpost, DPD
  • Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti, Soome
  • Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-8 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist.
  • Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine 14 kalendripäeva jooksul.

Taganemisõigus

  • Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
  • 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
  • Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
  • Arvestades hügeeninõudeid, siis naistepunaõli, kreeme, õlisid, eeterlike õlisid, aroomiõlisid ja (keha)vahtu ja koorijaid ehk kõiki kosmeetika tooteid ei osteta tagasi, kui pakend on avatud või toodet on proovitud/kasutatud.
  • Kauba tagastamiseks tuleb täita tellimuse  taganemisavalduse vorm hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
  • Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
  • Kauba ümber vahetamise kulud (Võluhaldjale saatmine ja kliendile uue toote saatmine) kannab ostja, välja arvatud juhul, kui ümber vahetamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
  • Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale. Avalduse saab esitada siin: https://www.voluhaldjas.ee/taganemisavalduse-vorm/
  • Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
  • Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
  • Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ja tagastada tellimuse summa või nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu oluliselt alla kauba turuhinna
  • Veebipood ei saada kaupa välja ja vajadusel tühistab tellimuse, kui eksituse tõttu on toote hind 0€
  • Kui klient ei lähe kaubale järgi ja saadetakse Võluhaldjale tagasi, siis klient maksab kinni tagastamise postikulu. Kehavahu ja koorija puhul võib olla tekstuur muutunud märkimisväärselt muutlike keskkonnamõjude tõttu ja raha ei tagastata. Toode läheb maha kandmisele.

Pretensiooni esitamise õigus

  • Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese aasta jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
  • Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
  • Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
  • Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
  • Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e kirja aadressile info@voluhaldjas.ee või helistada telefonil: +372 58940491.

Isikuandmete töötlemine

Vaidluste lahendamine

  • Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@voluhaldjas.ee
  • Kui Ostja ja Võluhaldjas ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on Ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjon tegutseb Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelvalve Ameti juures, mis asub aadressil Endla 10a, 10122 Tallinn, telefon: 620 1707, e-post: info@ttja.ee. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Ostja ja Võluhaldja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole siin.