Müügi- ja tagastustingimused

Veebipoe Võluhaldjas  (edaspidi Veebipood) omanik on OÜ Võluhaldjas (registrikood 16108484), KM EE102313488, asukohaga Meisli 6, Tartu. E-mail info@voluhaldjas.ee ning tel. +372 58940491.

E-pood töötabE-R 11:00-15:30.
Tellimused pannakse teele 2-5 tööpäeva jooksul.

Tartus ei saa tooteid käest kätte  

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

  • Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
  • Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.  Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes.
  • Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist.
  • Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
  • Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
  • OÜ Võluhaldjas tühistab tellimuse ja tagastab raha kliendile, kui makse tingimused pole täidetud ja on ebakorrektsed (tasumata postikulu, vale arve number, puuduv arve number jne)
  • OÜ Võluhaldjas võib keelduda kliendi tellimuse vastu võtmisest või saatmisest, kui klient ei käitu lugupidavalt ettevõtte OÜ Võluhaldjas suhtes. 

Tellimuse vormistamine

  • Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. 
  • Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda arvega või pangalingiga.
  • Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, LHV, Coop ja Coop pank
  • Maksa hiljem lahendused: arve e-mailile
  • NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
  • Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
  • Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Kohaletoimetamine

  • Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
  • Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud: Smartpost, Omniva
  • Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti, Soome ja Rootsi
  • Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. 
  • Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine 14 kalendripäeva jooksul.

Taganemisõigus

  • Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
  • 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
  • Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
  • Arvestades hügeeninõudeid, siis naistepunaõli ja (keha)vahtu ei osteta tagasi. Avatud eeterlike ja aroomiõlisid ei osteta tagasi. 
  • Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus vabas vormis, ning saata see e-posti aadressile info@voluhaldjas.com hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
  • Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
  • Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
  • Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
  • Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
  • Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna
  • Kui klient ei lähe kaubale järgi ja saadetakse Võluhaldjale tagasi, siis klient maksab kinni tagastamise postikulu. Kehavahu puhul võib olla tekstuur muutunud märkimisväärselt muutlike keskkonnamõjude tõttu ja raha ei tagastata. Toode läheb maha kandmisele. 

Pretensiooni esitamise õigus

  • Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
  • Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
  • Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
  • Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Isikuandmete töötlemine

  • Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks.
  • Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

Vaidluste lahendamine

  • Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@voluhaldjas.ee
  • Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
  • Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole